Зразки заяв
СІМ НАВЧАЛЬНИХ ЗОН, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ В КОЖНОМУ КЛАСІ
У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.
Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи навчальних зон. Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів, Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня.
ЗОНА ВІДКРИТТІВ
Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.
Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані для планування уроків у майбутньому.
ЗОНА НОВИН
Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання, роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того, щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.
ЗОНА МАТЕРІАЛІВ
Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей, стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників, підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для виконання домашньої роботи.
КОМУНІКАТИВНА ЗОНА
Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було вивчено, для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно організовувати дискусії.
ЗОНА ТИШІ
Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати. Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум у класі.
ЗОНА ВЧИТЕЛЯ
Зона вчителя – маленький оазис. Вона допоможе вам управляти всіма вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона – це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.
ТЕМАТИЧНА ЗОНА
Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних книг, ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну візуальні ефекти та реальні об’єкти.
Зарплати вчителям. Оксана Палійчук розповіла, хто з педагогів не побачив підвищення і чому
Зарплати поки підвищили не всім педагогам, розповіла директор департаменту освіти та науки Чернівецької ОДА, Оксана Палійчук у програмі "Суть Речей" на Радіо 10 Людмила Григорчук: Питання підвищення зарплат вчителям. Педагоги скаржаться, що у підсумку, у січні вони отримали навіть менше грошей, ніж минулого року. Чому так сталося? Оксана Палійчук: У нас така ситуація. Я бачила, що це питання широко обговорюють у соцмережах. На жаль, постанови, які вийшли 11 січня, 22 і 23, то вони знову поділили наших педагогів. Не є всесильним міністерство освіти, тут є міністерство фінансів, а чи є фінансовий ресурс у державі, щоб підняти всім? Пріоритетом визначено тих педагогів, які беруть участь у становленні нової української школи, це ті, хто викладає в ЗОШ. Загальні дисципліни у професійно-технічних закладах. Їм піднята дійсно зарплата, як мінімум на 25%. Я поясню. Перш за все, збільшений тарифний розряд, на 10% кожен тарифний розряд у єдиній тарифній сітці. Це 10%. Крім того постановою 22-ю затверджено, що всі вчителі які викладають в ЗОШ і в професійно-технічних закладах – на 10% так само підвищується їхні посадові оклади. Ми вже маємо 20%. І поставною 23-ю передбачено, що надбавка, яка називалася на престижність, вона просто називається надбавка, вона раніше була від 0 до 20, а тепер від 5% до 30%. Тобто не менше 5%. Тому навіть мінімально вчитель в школі, і педагог, який читає загальноосвітні дисципліни в професійно-технічному закладі чи коледжі, то він має 10+10+5, то це 25%. Але якщо він мав 20% за престижність, а тепер фонд не дозволяє і має лише 5% , то він не дуже цього підвищення і відчув. Разом з тим цими постановами зазначено, що адміністратори шкіл і ті вчителі, які пілотують новий стандарт, то у них має бути підвищення не менше 20% до 30%, а також вчителі української мови та літератури у школах національних меншин. Цими категоріями не менше 20%. Тут боляче, що наші педагоги у закладах дошкільної освіти, педагоги позашкільної освіти, методичних служб, ті, хто викладає у коледжах чи професійно-технічних закладах професійні дисципліни, то вони мають чекати до 1 вересня 2018 року, тоді вони можуть отримати таке підвищення, якщо буде мати таку можливість фінансовий ресурс. Оце є болюче. А те, що наші педагоги в школах, як мінімум 25% отримували, то це дійсно так.
Немає коментарів:
Дописати коментар